۶ پاسخ

نه سبکه من اونوقتا از بس پسرم دلدرد میشد مجبوری دکتر گیگوز داد شیرای دیگه سنگین ترن،بیومیل پلاس و نان و اپتامیل خوبن،ولی درکل باید ببینی چی بهش میفته

بهم پیام بده

شیرخشک نده

بیومیل هم خوبه

نه خیلی سبکه من نان میدم

سلام عزیزم نه اصلا خیلیم سبکه پسر من استفاده میکنه

سوال های مرتبط

مامان سلینا👶 مامان سلینا👶 ۴ ماهگی
مامان متین🤸‍♂️ایلیا مامان متین🤸‍♂️ایلیا ۸ ماهگی
مامان گوگوجی 👶🏻🫀 مامان گوگوجی 👶🏻🫀 ۱۲ ماهگی