نه سبکه من اونوقتا از بس پسرم دلدرد میشد مجبوری دکتر گیگوز داد شیرای دیگه سنگین ترن،بیومیل پلاس و نان و اپتامیل خوبن،ولی درکل باید ببینی چی بهش میفته
بهم پیام بده
شیرخشک نده
بیومیل هم خوبه
نه خیلی سبکه من نان میدم
سلام عزیزم نه اصلا خیلیم سبکه پسر من استفاده میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.