چرا هر کار میکنم نمیشه این دختر از خوردن شستش گرفت🫠🫠

۳ پاسخ

یچیز تلخ بمال روی انگشتش ک وقتی خورد متوجه بشه

دختر منم می‌خورد ولی یدفه ای خودش کنار گذاشت و نخورد دیگه من میگم کاش می‌خورد چون پستونک نمیگیرن دوقلوان ولی اونکه شصت می‌خورد حداقل شبا کمتر اذیت میکرد الان باهم گریشون میگیره روانی ان

تخلک بزن 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان اسرا سادات مامان اسرا سادات ۱۴ ماهگی
مامان پناه🤱لنا🤰 مامان پناه🤱لنا🤰 ۱ سالگی
مامان وروجکهاو💙آیهان مامان وروجکهاو💙آیهان هفته بیست‌ونهم بارداری