خانوما شما هم سر سینه هاتون خیلی تیره و زشت شده؟؟

۱۷ پاسخ

طبیعی و نرماله عزیزم اصلانم زشت نیست قدرت و بهای مادر شدنه🩷😘 خودتو دست کم نگیر جانم

اره خیلی تیره وبزرگ شده

آره واس اولی ک افتضاح بود.گریه میکردم دومی رو عادت کردم دیگه 🤦🤣

اره خیلی تازه بعدزایمان تیره ترم میشه ولی به مرور به رنگ قبلش برمیگرده

کاش فقط تیره میشد
اینقد گنده شده ک همش ترک شده
از ترک شکم میترسیدم
سینه هام کلا ترک ترک شده

شوهر من امروز میگفت طبق تجربه قبلیم تو بارداریت تیره میشه و بعد دوباره روشن میشه نگران نباش😂🫠 نمیدونستم بخندم یا گریه کنم
بارداری قبلیم ۶سال پیش بوده خوب یادش مونده

نه برای من نشده ولی روی سینه چپم یه لک زرد مانند افتاده بعد حاملگی حالا نمیدونم از حاملگی یان؟ شما همچین تجربه ای داشتید؟

بلی عزیزم

ارههههه قهوه تیرهههههههه نمیدونم بغلاشم مانند جوش بزرگه سردم شدنی اونا در میاد 😂😂

یس قهوه ای تیرررره😣

بعد از زایمان به رنگ قبلش بر میگرده نگران نباش

اره 🤣

اره خیلی😭

اره نگران نباش طبیعیه بعدا ب مرور زمان دوباره برمیگرده ب رنگ قبلی خودش

اره منم

بله متاسفانه

اره واقعا خیلی

سوال های مرتبط

مامان مَها❤️ مامان مَها❤️ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 💙آرن💙 مامان 💙آرن💙 ۳ ماهگی
مامان هدیه ی خدا🩵🩷 مامان هدیه ی خدا🩵🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری