۲ پاسخ

من پیشش بودم
کارش خیلی خوبه
اره هزینه ای نمیگیره
من برای این زایمانم هم رفتم پیشش
که خودش جراحیم کنه

دکتر کریمه صمدی .آره پول نمیگیره ولی اختیاری انجام نمیده

سوال های مرتبط

مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌ودوم بارداری