عامل بدبختی تمام ایرانیها اورانیومه
من تاحدودی بلدم
یه مواد معدنیه مثل روی، زینک، قلع و... ک منفجر زاس خودش درواقع خیلی کم انفجازراس که با یچیزی ترکیب میکنن خیلییییییییییی انفجارش بیشترمیشه اینا غنی سازی میکنن درواقع دارن ترکیب میکنن باهمون چیزه درواقع همون بمب دارن میسازن
مواد رادیواکتیویه
باهاش سلاح هسته ای میسازن
تو مسائل پزشکی استفاده میشه مثلا برای پرتو درمانی
برای نگهداری مواد غذایی هم استفاده میشه برای کشتن آفات و ...
🤣🤣🤣🤣نمیری دختر منم نمیدونم فقط اسمشو شنیدم
فقط اینو میدم جاب جا کردنش ب شدددت حساسع مثلا با ماشین بخان جاب جا کننش خیلی اروم باید حذکت کنه خیلییی اگه بیفته مثلا ی چیزی شبیه بمب اتم میترکه در اون حد نه ولی یکم کمتر
اورانیم غنی شده یه موادیه که باهاش بمب اتم میسازن
ما ۴۵۰ کیلو داریم
ک فعلا نتونستیم باهاش بمب اتم بسازیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.