دیگه تا 300 باید در نظر بگیری
۲۵۰ تومن
اسفند ۱۴۰۲ شد ۳۰۰ تومن ، یه اتاق نسبتا خلوت
خب عزیزم این و نمیشه تخمین زد یکی وسایل و مارک میخره یکی معمولی میخره یکی در حد نیاز میخره یکی هرچی دستش میاد میخره ولی حدودی ی ۵۰ تومن باید برای تخت و کمد و وسایل بهداشتی و ضروریات در نظر بگیری
من تا الان تقریبا ۱۶۰ شده
لباس هم فقط برای اوایل گرفتم
اسباب بازی اصلا نگرفنم تا هروقت لازم هست براساس سنشون بگیرم
حدودا120 تا150 میشه با سرویس چوب
برای تک قلو
من تو این یکی دو ساله هر جا میرفتم یه سری چیزا که خوشم میومد میگرفتم، خرده ریزا تقریبا تمومه چند تا قلمش مونده فقط ولی اون روز سر انگشتی حساب کردم با دلار اون موقع حدود ۱۰۰ تومن شدن همونا الان حداقل دوبرابرن حالا بزرگا که جای خود دارد
۰۹۳۷۸۸۹۰۷۳۹ به این پی ام بده تو ایتا عضوت کنم تو گروه جواب خیلی از سوالاتت رو میگیری
من که فعلا فقط چنددست لباس وسرهمی وموادشوینده شیشه ایناخریدم نزدیک۲۵شده
بدون سرویس چوب و کالسکه و لوازم بهداشتیش و لباسا، تا الان حدود ۵۰ شده
میتونی خیلی چیزارو نخری
یکسری واجبهارو بخر ولی کم کم باید ۳۰م هزینه کنی فک کنم
من ک بچه دوممه سیسمونی کامل نمیگیرم ولی خیلی گرونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.