۱۳ پاسخ

سلام
من تو اقدام ولی خیلی ذوق دارم یه چیزی برا نی نیم بخرم،ولی نمیدونم چی بگیرم که دختر پسر نداشته باشه،کمک کنید تا انتخاب کنم🥰

انشالله همه تون بسلامتی زایمان کنین و نی نی خوشگلتونو رو به سلامتی بغل کنین برای منم دعاکنین عزیزان 🫶

بله شروع کردم
سرهمی
لباس ۱۹ تیکه نوازدای
دوتا کفش
پستونک شیشه شیر عصاره خوری لیوان اب خوری مسواک اموزشی و ژله ای
دو دست لبلس سه تیکه
راکر
کیسه ابگرم ناخن گیر
اسباب بازی🥹

من خیلی ذوق دارم ولی منتظرم جنسیت معلوم بشه بعد 💙🩷

سرویس چوبم مونده فقط

لیست و مدل چیزایی که میخام بخرم حاضره
ولی امان از جیب خالی😂💔

من فعلا دو دست لباس خریدم بقیش و هر موقع جنسیت معلوم شد میریم میخریم

۷ماهگی میخریم

آره عزیزم شروع کردیم بعد تعیین جنسیت

من نی نی سومم
خیلی کم میخرم
در حد یکی دو ست لباس نوزادی و بیمارستانی و تخت کنار مادر و پستونک و شیشه

ان شالله ۲۰ هفته به بعد

ن،ماه ۶ و ۷ شروع میکنم

سلام من یه ذره میخرم

سوال های مرتبط

مامان معین ومهراد👼🏻💙 مامان معین ومهراد👼🏻💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان شیرین عسلا🍯 مامان شیرین عسلا🍯 هفته بیست‌ودوم بارداری