۷ پاسخ

من کل سیسمونی گرفتم ۲۰ تومن
فعلا تخت و گهوار و کمد مونده فقط

آگاهانه خریدکنی ۳۰تومن

وای چقد زیاد میشه
شهر مشهد خیلی سیسمونیاش ارزونه،من چندتا پیج ذخیره کردم برم ازونجا بخرم،شهر خودمونم نیشابور به نسبت بقیه جاها ارزونه،مثلا جایی هست که اقتصادی کریر و روروئک و کالسکه میداد ۱۰ تومن

من فعلا کالسکه و کریر گرفتم شد ۱۰تومن
تخت کودک نوجوان دومنظوره گرفتم شد ۲۲
کیفش شد ۲
ست تشک گارددار و پتو و بالشتش شد ۲۳۰۰
ست شانه و ناخن گیر و اینا چیکو شد ۹۹۰
فعلا همینا گرفتم 😶

150 اینا با سرویس چوب و لباس و تمام وسایلش ولی صندلی غذا صندلی ماشین اینا نه

لباس و یکم اسباب بازی ۵۰ شده

20 تومن اینطورا

سوال های مرتبط

مامان شیرین عسلا🍯 مامان شیرین عسلا🍯 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان شکوفه گیلاس مامان شکوفه گیلاس ۴ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته یازدهم بارداری
مامان پسر مامانش🩵🫀 مامان پسر مامانش🩵🫀 روزهای ابتدایی تولد