۷ پاسخ

خب چرا عجله دادی نه به بچه فشار بیار نه خودت ، لابد زوده براش

تاپیک های من رو بخون
اصلا ناامید نشو
اصلا هم زود نیست
هر تایمی بخوای بچه رو بگیری یه هفته ده روز
هر یه ربع باید ببریش دستشویی
اسباب بازی ببر اون تو که خسته نشه از دستشویی رفتن من فقط دوروز انجام دادم
از روز سوم جیش رو گفت و بهش میگفتم جیش ها باید برن پیش مامانشون تو دستشویی

و از طرفی هم شب ها دوبار میبردمش دسشتویی دیگه الان یه هفته میگذره بیدار نمیشه و اصلا هم جیش نمیکنه
تا وقتی بیدار بشه از خواب خودش

مشکل منم هست هنوز نتونستم

اینا همه چیووووو میفهمن جز اینو
من الان ۲ ماهه درگیرم هنوز نفهمید

شاید هنوز آمادگیشو نداره گل

تجربه ای ندارن میترسن باید صبوری کنی یاد بگیره

خب بازم صبر کن یکم دیگه بزرگتر بشه....

سوال های مرتبط