۸ پاسخ

هم دردیم باید منم ۱۷,هم میشدم هنو ک خبری نیس علاعمی هم ندارم

اقااااا عين مني منم ماه پيش١٧ ام شدم اين ماه نشدم فقط ترشح دارم

مشکلی منم اینجوری شدم 1۱روز عقب انداختم الان بهتر شده

منم داغانم از این موضوع جرات نمیکنم بی بیچک هم بزنه
فقط هرشب با ضعف بلند میشم خرما میخورم🙄

منم ۱۰ روز عقب افتادم این ماه به خاطر استرس این شرایط و اوضاع بود نگران نباش میشی بهش فکر نکن دوستم هم ۱۲ روز عقب افتاده بود

اگه بچه شیر میدی واسه اونه

از هورموناس پیش میاد

اگه مثبت باشه فک نکنم با شش روز معلوم بشه

سوال های مرتبط