من چرا پریود نمیشمممم بیبی چک زدم منفی بود چرا پریود نمیشم اخهههه

۵ پاسخ

منم ۲۰ روز تاخیری داشتم بعد شدم چون شیر میدم

تا 10 15 روز عیبی نداره بعدش اگه نشدی ازمایش بده برو دکتر

منم کامل ی ماه نشدم بیبی ام منفی میشد دکتر رفتم امپول زد بعد ۷روز اومد بعد سونو دادم گف هم کیست داری هم تنبلی ک باعث شده پری نشی

اگ مطمئنی حامله نیستی زعفرون و با گلاب دم کن یه قلپ بخوری فردا پریودی

چند روز گذشته ؟

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی