۸ پاسخ

دل تو دلم نیس ان شاءالله شنبه میرم سونو بدم بیبنم چخبره

والا منم همینم ۱۰ تا بیبی چک زدم همش منفی ولی نمی‌دونم چرا نمیشم اعصابم خورده

مامانا گروه روبیکا داریم
طرز تهیه غذا برای کوچولوهامون.
ایده ماهگرد
ایده غذا برای خودمون.
ایده بازی با بچه ها.
روزمرگی.
دوست داشتید به ایدیم توی روبیکا پیام بدین، دور هم باشیم
ایدی روبیکا:
mlti_96

منممممم

اگه شیرخودتو میدی بخاطر اونه منم عقب میفته بعضی وقتا

وای منم نمیدونم چرا نمیادگ

منم پریود نشدم این دوماهه

یه آزمایش هم برو محض احتیاط، منفی بود ،اونموقع برو دکتر زنان

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی