۴ پاسخ

من چون وزن بچم کمبود از یه ماهگی مولتی‌دارم میدم

کن از 20 روزگی دارم میدم چون اد نساخت بهش

آد تا شیش ماهگیه بعدش مولتی و آهن
مگه اینکه وزنش کم باشه که دکتر بگه زودتر مولتی بده

آد تا شش ماهگی . شش ماهگی ب بعد مولتی ویتامین وآهن

سوال های مرتبط

مامان 🩷ساراسیران🩷 مامان 🩷ساراسیران🩷 ۱ سالگی