۴ پاسخ

اگه عفونت نداری فشار بچه هست

منم اینجور حس دستشویی زیاد دارم میرم دستشویی میبینم خیلی کمه عفونت هم ندارم

شاید به خاطر اینه که نی نی فشار میاره رو مثانه ات

احتمال داره عفونت داری

سوال های مرتبط