۵ پاسخ

کمه چون منم دختر ۹و۳۰۰بود گفتن پایینه وزنش موقع تولد هم ۲۸۰۰بود

برا یکسال و ۸ ماه فک کنم کمه

دختر من ۹۵۰۰ بود فت خوبه

کمه بنظرم

کمه بنظرم رو نموداره؟

سوال های مرتبط