۵ پاسخ

عزیزم بت پیام دادم شنبه برو سونو جمعه میشه ۸هفته دقیقت ... شنبه برو ک استرس نگیری انشالله تشکیل شده برو سونوگرافی نسیم مرادی

من هم ساک تشکیل شد هم کیسه زرده هم بچه هم قلبش اما ضربان نداشت،هر چی خدا بخواد استرس نداشته باش

سلام ساک بارداری با کیسه زرده یا یولیک ساک اگه باشه احتمال زیاد قلب هم تشکیل میشه
من تجربه داشتم ساک تشکیل شد ولی قلب نه

انشاالله که قلبش تشکیل میشه براتون
ولی خودم چند سال پیش ساک تشکیل شده بود بدون قلب که خود به خود سقط شد

اره عزیزم.اگه خونریزی نداشته باشی .قلب تشکیل میشه.اول ساک تشکیل میشه بعد قلب وکیسه زرد

سوال های مرتبط