ببین زن وقتی باردار میشه میره سنو میده میگن بارداری خب
بعد دو سه هفته یا یعد ۲ ماه خون ریزی پیدا میکنه بعضی وقتا خون قرمز بعضی وقتا تیره دور تا دور بچه میشه ابن خون بهش میگن هماتوم که دگتر میگه باید استراحت مطلق باشین
آجی من این مشکل رو داشت و ۳ ماه استراحت مطلق داشت یعنی اینجوری بگم واسه فقط دستشویی بلند میشد و البته این ۳ ماه که بلند نمیشد خون ریزی داشت ولی آمپول میزد ۱۰ تا واسش نوشتن که بجه سقط نشه جاشو سفت کنن و خداروشکر بعد ۳ ماه خون ریزی قطع شد و بلند شد ولی بازم مراقب یود دیگا خلاصه بجه خوب بدنیا اومد اگه هماتوم داری اصلا اصلا نگران نباش ولس استراحت مطلق داشته باش انشالله مشکلی پیش نیاد
یه لخته خونه کنار جفت یا ساک حاملگی و میگن هماتوم
من کامل میدونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.