گفت بمون جواب بگیر
عزیزم برای اینکه بت ببینن بالا رفته یا نه چون بعضی از بتا ها میاد پاینن و افت میکنه که عدم بارداری میزننن برای تکرار باید دوروز دیگه میرفتی تو میگی دیروزم انجام دادم
نترس بابا انشالله مشکلی نیست
برگه ندادن جونم
ب گمونم فقط میخان پول بچاپن . وگرنه وقتی بی بی چکت مثبته بعدم میری بتا میدی دیگه معلومه بارداری خب . دلیل تکرار شدنش مسخرس بنظرم .
الان اگر عددت مشکوک باشه باید تکرار شده الان عددت چندع
اگه آزمایشگاه گفته یعنی اینکه خراب کردن نمونه خونت رو دوباره میخوان بگیرن
اصلا نگفتن ک دیروز دادم امروز برا جواب میگه باید تکرار شه
واسه اینکه متوجه بشی بارداریت طبیعیه
میخوان ببینن به صورت طبیعی بالا میره یا نه باید ۴۸ساعت۲برابر بشه
برای اینگخ بفهمن خارج رحمیه یانه
چون ک بفهمن بتا میره بالا یان رشت جنین خوبه یان عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.