منم پهلو راستم درد میکرد یه وقتایی هروز یه وقتایی چندروز یبار تااینکه رفتم سونو گفت کلیه ت التهاب کرده چون بچه افتاده روش نمیزاره ادرارت کامل تخلیه شه ولی خب هیییچ راهی ام نداره تا بچه به دنیا بیاد و خود به خود خوب بشه
اره منم
تو بارداری همه چی طبیعی نترس
اوففف منم از صبح درد دارممم خیلی بده
دردش مثل این میمونه ک پهلوهات سرما خورده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.