انقباض هست عزیزم حتما برو بیمارستان یا اگ به دکتر خودت دسترسی داری برو مطب
یهو میگیره ول میکنه انقباضه برو بیمارستان
ماما من گف اگ درد پریود گرفتی یه استامینفون ساده بخور و دراز بکش اگ قط شد ک ماه درد بوده واگه قط نشد مربوط ب زایمانه
بدو بدو هم نکن استراحت کن
برو بیمارستان دختر
درد پریودی تا حدی طبیعیه گلم ولی چون میگی ک خیلی شدیده و شکمت کامل سفت میشه بهتره بری بیمارستان حتما
شیاف پروژسترون بذار دراز بکش اگه بهتر نشدی برو بیمارستان
گلم برو مطب یا بیمارستان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.