اگر میگن آرایش و ناخن کاشت نداشته باشید برای این هست که خدای نکرده اگر دچار کمبود اکسیژن که بشین لباتون یا ناخن هاتون سیاه میشه و اینجوری زود متوجه خطر میشن
یه مقدار آرایش فک نکنم مشکل داشته باشه
اتفاقا هرچی بمالی تو اتاق عمل بیشتر تحویلت میگیرن
رژ نباید بزنی و دوتا ناخن باید کاشت نباشه
من داشتم مشکلی نبود
تو زایمان طبیعی مگه آرایشم میمونه برات انقدر درد میکشی عرق میکنی . وسایلاتو ببر قشنگ بد زایمان خودتو خوشگل کن ❤️
من خودم ارایش داشتم ولی میگن رژ و کرم پودر بهتره زده نشه که دکتر رنگ لب و پوستو بتونه ببینه که خدایی نکرده به کبودی و رنگ پریدگی نرسه
ن بابا 😐
والا منکه زایمان قبلی داشتم چیزی بهم نگفتن حالا نمیدونم شاید طرح جدید اومده
نه من آرایش داشتم مژه هم گذاشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.