راسته ک نباید برا روز زایمان آرایش داشته باشیم؟؟

۹ پاسخ

اگر میگن آرایش و ناخن کاشت نداشته باشید برای این هست که خدای نکرده اگر دچار کمبود اکسیژن که بشین لباتون یا ناخن هاتون سیاه میشه و اینجوری زود متوجه خطر میشن
یه مقدار آرایش فک نکنم مشکل داشته باشه

اتفاقا هرچی بمالی تو اتاق عمل بیشتر تحویلت میگیرن

رژ نباید بزنی و دوتا ناخن باید کاشت نباشه

من داشتم مشکلی نبود

تو زایمان طبیعی مگه آرایشم میمونه برات انقدر درد میکشی عرق میکنی . وسایلاتو ببر قشنگ بد زایمان خودتو خوشگل کن ❤️

من خودم ارایش داشتم ولی میگن رژ و کرم پودر بهتره زده نشه که دکتر رنگ لب و پوستو بتونه ببینه که خدایی نکرده به کبودی و رنگ پریدگی نرسه

ن بابا 😐

والا منکه زایمان قبلی داشتم چیزی بهم نگفتن حالا نمیدونم شاید طرح جدید اومده

نه من آرایش داشتم مژه هم گذاشتم

سوال های مرتبط