سلام مامانا برای بیمارستان چیا بردارم؟

۱ پاسخ

سلام من که هرچی برداشتم الکی بود خود بیمارستان همچی بهم داد ولی اگه میخوای برداری دو دست یا یک دست لباس صفر واسه بچه پتو دور پیج. کلاه. شیشه شیر و شیرخشک اگه شیرنداشتی بچه گشنه نمونه. واسه خودتم یه دست لباس راحتی و دمپایی لیوان و قاشق. نوار بهداشتی. دستمال کاغذی

سوال های مرتبط

مامان دخملی مامان دخملی ۲ ماهگی
مامان خانوم کوچولو🩷 مامان خانوم کوچولو🩷 روزهای ابتدایی تولد