#فرزندپروری#شیرخشک#مای بیبی

تصویر
۱ پاسخ

عزیرم بیمارستان دولتی خوب بهم معزفی میکنین با دکتر زنان خوب فشار خونم ۱۳ روی ۹ هست هفته ۳۲ هستم میترسم خدایی نکرده زودرس بشه ان ای سیو مجهز میخوام خصوصی هزینه اش سنگینه خیلی

سوال های مرتبط

مامان کارن وسورنا مامان کارن وسورنا ۱۳ ماهگی
مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه ۱۳ ماهگی
مامان الوین🧿👨‍👩‍👦 مامان الوین🧿👨‍👩‍👦 ۱۱ ماهگی