۲ پاسخ

عزیز دلم من از مشاورین مرکز مشاوره همکده هستم
پیشنهاد میدم بزد پیش دکتر روانپزشک نامه بزنه برات که فوبیای زایمان طبیعی داری و براحتی چه دولتی چه خصوصی بدون زیر میزی که الان مد شده برات انجام میدن

میریم بیمارستان خصوصی
بعضی دکترا هم پول میگیرن یه دلیلی میزنن که سزارین اجباری بشی ..

سوال های مرتبط

مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی