هرر روز ۱،۲ بار بفرستش حموم اب ولرم وایسه دوش بگیره
هندونه و چیزای خنکی و شربت خاکشیر بده بهش
داروهاشو مرتب سر وقتش بده بهش
واکسنشو نزده بودی براش؟
شیرو بستنی بگیر تند تند بره دوش بگیره اما لیف نزنه هندوانه خوبه بوی سرخکردنی نخوره یا غذای چرب بهتره کمتر اذیت میشه دختر و پسرم تازه گرفتن
خنکی بده
خاکشیر
هندوانه
اب فراوان
میووه
داروش هیدروکسیزین
پماد کالامین
نیاز باشه انتی بیوتیک هم میده
بعضی پزشکا قرص اسیکلویر هم میدن
اشکالی نداره الان بگیره بهتره.. من گرفتم خیلی بد بود خیلی
پسر منم گرفت دیروز دیگه داره جاهاش خشک میشه اصلا اذیت نشد فقط ی پماد میزدم
دکتر ببر براش اسیکلوویر شروع میکنن و پماد ضد خارش، بهش هندونه بده
دخترمنم دوسالش بود گرفت همون روز بردم دکتر پماد داد می زدم همش با یه شامپو برای حموم همین
عزیزم چطوری اخه
ببر دکتر داروی مناسب مینویسه براش پماد، شربت اینا چون بعدش احتمال زیاد تبم کنه
من هیچ تجربه ایی ندارم لطفا تجربه هاتونو بگید🙏♥️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.