۳ پاسخ

نیازی نیست ببندی من که نبستم اگر بستی مواظب تبش باش

پاهاش بایک روسری دورش ببند

پاهاش و کنار هم بزار دستاشم بزار کنارش بعد با پارچه قنداق به پیچ ک نه دستش و ن پاهاش تکون نده

سوال های مرتبط