من کم خونی داشتم ماه پیش رفته بودم دکتر گف جیگر بخور ...گفتم ک خطرناکه همه میگن بعد گف بچه ای ک بخاد با جیگر بیفته مشکل داره ....اگ میخوری هم کامل پخته باشه خونی نباشه بعد یبار خوردی دوباره ماه بعدش بخور
دکتر بمن گفت تا۱۴هفتگی
من ۲۱هفتگی خوردم...مشکلی نبود.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.