سلام کسی هست بچه اش ۳سالش باشه. باردار باشه

۱۳ پاسخ

همتون میخاستین یا ناخواسته بوده

اذیت نمیشن

ممکن از صبح فهمیدم فقط گریه میکنم
برای دخترم عذاب وجدان دارم
شوهرم فقط دعوا می‌کنه میگه چیزی بخور سقط بشه

اره من دخترم همسن دختر شماست الانم باردارم 36 هفته

منم تستم فعلا مشکوکه 😂

من ۳سالو ۴ماهش

من پسرم خیییلی بچه شیطون و اذیت کاریه همه میگن یکی بیاری درست میشه اروم تر میشه ولی خودم توانشو ندارم

بله دختر من ۳سال و ۳ماهش بود پسرم بدنیا اومد الان پسرم نزدیک ۴ماهشه

آره من تا اون موقع پسرم میشه ۴یالش

بله من

آره من الان ۴ماهه باردارم دخترم تااون موقع چهارساله میشه

من وقتی دخترم ۲سال۴ماهش بود پسرم ب دنیا اومد سخت بود دست تنها ولی خوب گذشت الان باهمن بازی میکنن

تفاوت سنیشون خوبه تا دنیا بیاد چهار سالشه دخترت اکه اعصابشو داری من خودم به شخصه اصلا نمیتونم

اره من

سوال های مرتبط