کیا اقدام‌میکنن اینماه 🫠🫠🫠🫠🫠

تصویر
۲۵ پاسخ

من‌الان ۱۰‌هفته هستم 😍

من منتظرم پریود نشم این ماه🙂

درخواست میدی گلم

این ماه اقدام کنی دی ماهی میشه

چهارمین ماه اقداممه 🥲

منم4ساله اقدامم

مننن
چن شب همش خواب بچه میبینم و سقط و از این چیزا
وقای از خواب بیدار میشم حالم بدمیشع
کلا همش انگار کابوس میبینم

چیه این بچه اخه ادم خودش اسیر میکنه روزی هزاربار خودم لعنت میکنم برابچه اوردنم خونه همیشه خداسربچه جنگ ودعواس همیشه خداخسته ای زن وشوهر حوصله هم ندارن خوشبحال اونایکه‌خودشونن فقط زنذگی میکنن ماخودمون بدبخت کردیم زیرباربچه

خدا نکنه ولم کن

ماه اینده گوش شیطون کر

ماه دوم اقداممه

من واکسن سرخجه زدم نمیتونم 😂تازه بعد سه ماه میشه اولین اقدامم 🤦🏻

حاضر 😂

من دو روز دیگه میرم سونو سایز فولیکول اگه فولی خوب داشته باشم آزار سازی و بعد اقدام

من ی هفته دیگ ایشاالله

🖐️🖖🥹اگه خدا بخاد

من فردا موعدمه
تا ببینم خدا چی میخاد
کاشکی این ماه دیگه باردار بشم 🥺

من میخام ماه دیگه اقدام کنم 🙂

من که میخواستم اقدام کنم تو روز باروری هستم ولی لکه بینی قهوه ای دارم

من🥲✋🏻

منتظر پریودی هستم با دو روز تاخیر ودرد پریودی ودوتا بی بی چک منفی

هی خواهر هفت ساله دارم اقدام میکنم 🥺

من منتظر موعود هستم چهار روز دیگه

من کم مونده موعدم 🥲❤️‍🩹

🖐

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی روزهای ابتدایی تولد
shadi shadi قصد بارداری
مامان بَشِه🥹🥹❤️ مامان بَشِه🥹🥹❤️ هفته نهم بارداری
مامان امیرعلی💙 مامان امیرعلی💙 قصد بارداری