۱۸ پاسخ

عزیزم بی بی زدی امروز

من همه جوره توی باتلاق حسرتها و آرزوهای کوچیک و بزرگ گیر کردمه و خسته ی خستممممممم😮‍💨

من حتی دیگه هیچ ذوقی ندارم

من کم اوردم دیگه دو ساله اقدامم هیچی به هیچی😔

منم دیگه از صدا و التماسای الکی به خدا که میگفتن ارحم راحمینه خسته ام دیگه نمی‌کشم

من‌ب شدت

من
تنها نیستی🥹🥹🥹

من یه سقط داشتم یه مرده زایی تو هفته ی39،خسته تر از همه، مغزم درد میکنه، روح و روانم پریشونه 😔😔😔😭دیگه هیچی برام ارزشی نداره، دختر قشنگم تنهام گذاشت

🙋🙋🙋🙋

من....

🖐🖐🖐🖐🖐🖐🖐

تنها نیستی گلم

🚶🏿‍♀️مهم نی ک باردار نمیشم
ولی کاش اینقدر پریودی اذیت نمی‌کرد
ذوق میکنم ک پری نمیشم تست میزنم منفی ناراحت میشم اصلا نمیدونم چیکار کنم

بچه ها شونه هام خیلی درد میکن حالمم یجوریه احتمال بارداری هس

منننن اصلا هیچی برام مهم نیست دیگه فقط منتظر مرگم

من من

🤚🤚🤚🤚🤚

من احتمالا افسردگی گرفتم

سوال های مرتبط