۶ پاسخ

همون ۴ بگیر چیزی فرقشون نیس من هم هانیز میبندم هم مای بیبی کیفیت جفتشونم یکیه تقریبا

من ۴ مای بی بی میبستم، یکم حس کردم کوچیک شده،۴ هانیز دارم میبندم الان.
۵ مای بی بی هم دارم ولی بزرگه خیلی ، نمیبندم

هانیز قواره اش بزرگتر از مای بی بی....ولی دیگه نه که ۵ مای بی بی با ۴ هانیز یکی باشه😁

۳ باید بگیری خیلی بزرگه

هانیز قوارش بزرگه کلا. فک کنم۳ هانیز باید بگیری

سه هانیز رو بگیر
مای بیبی سایز۵تقریبا اندازه هانیز چهاره

سوال های مرتبط

مامان 💖تیارا خانوم💖 مامان 💖تیارا خانوم💖 ۹ ماهگی