همون ۴ بگیر چیزی فرقشون نیس من هم هانیز میبندم هم مای بیبی کیفیت جفتشونم یکیه تقریبا
من ۴ مای بی بی میبستم، یکم حس کردم کوچیک شده،۴ هانیز دارم میبندم الان.
۵ مای بی بی هم دارم ولی بزرگه خیلی ، نمیبندم
هانیز قواره اش بزرگتر از مای بی بی....ولی دیگه نه که ۵ مای بی بی با ۴ هانیز یکی باشه😁
۳ باید بگیری خیلی بزرگه
هانیز قوارش بزرگه کلا. فک کنم۳ هانیز باید بگیری
سه هانیز رو بگیر
مای بیبی سایز۵تقریبا اندازه هانیز چهاره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.