۷ پاسخ

دختر من 8 ونیم کیلو هست 4 میبندم

ما یه کانال داخل روبیکا داریم که نکات تغذیه تکمیلی و دستور غذای رایگان هر روز میذاریم اینم لینکش👇👇👇
@madaraneehhh

منم دخترم تو ماه ۴ که ۶۴۰۰ بود دیگه رفتم رو ۴ چون ۳ دیگه پس میداد و روی روناش جا مینداخت
البته ۴ هم یکم برای بزرگ بود

من دخترم ۲ماهگی ۵۶۰۰بود۳میبستم الان نمیدونم چنده احتمالا۶وخورده ای شده بایدبراش ۴ببندم چون ۳پاهاشواذیت میکنه

من دخترم ۶۷۰۰سایز چهار می‌بندم البته یکم کمرش گشاده ولی سایز سه روناش زخم می‌کنه روناش به کمرش نمیخوره بچم😂😂

من جدیداً وزن نکردم آخرین بار ۶۷۰۰ بود الان سایز ۳ مولفیکس می‌بندم ،سایز ۳ مای بیبی یکم براش تنگ

من‌۸کیلوعه ۳میبندم هنوز

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا❤️ مامان معجزه خدا❤️ ۱۰ ماهگی