من ببلاک میدم روزی دوبار صب ۹۰ تا شبم توی خواب ۹۰ تا میخوره
هر بارگریه کنه شیر بخواد میدم اکثرا ۶۰تا میدم بعضی موقعه ها هم که زیاد میخوابه مثلا ۵ ۶ ساعت ۹۰ تا میخوره
یعنی غده اصلی شیر زیر سینه هست نه روی سینه؟
نان ای ار میدم بخاطر رفلاکسش،من ۳۰ تا میدم جمعا۱۲۰ بخاطره رفلاکسش،درکنارش شیر خودمم میخوره
این عکس منم دارم حس خوبی داره کار خدارو 😍
این سینه س؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.