برو پیش دکتر برات دمیترون میده فکر کنم ولی چقدر بخوری خود دکتر باید بگه. الان تغذیه ات خیلی مهمه تو سلامت جنین.
من بر حالت تهو یه چیز ترش یا هم ادامس میخورم
هیچی دارم میمیرم
من زیاد تهوع ندارم گاهی یه ساعتایی دارم گاهی ندارم ولی از قبل اینکه بفهمم باردارم تهوع داشتم اصلا واسه همین شک کردم که باردارم
از دو ماهگی تا الان.
خیار و نمک فراوان.
من کلللل سه ماه اول رو داشتم بعدش یکم خوب شدم حالا دوباره چندروزه حالت تهوع دارم😟😟
آدامس فقط حالمو خوب میکرد توهم امتحان کن گلم
من زیاد ندارم ولی بعضی اوقات دارم ماست میخورم یا کاهو حالمو خوب میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.