دکتر به من ۳۷ هفته و ۳ روز نوبت داد ،البته خودم خواستم مخالفت هم نکرد
من ۳۷هفته پنج روز زایمان کردم
وزنش ۲۹۰۰بود
ریه اش و وزنش اوکی بود ولی مشکل زردی پیدا کرده ادامه دار شده . گفتن بخاطر این بوده ۳۷ هفته بدنیا اومده دیگه نمیدونم چقدرش درسته......
به منم دکتر37هفته و4روزنوبت داده دکترم
منم قراره ۳۷ هفته و دو روز زایمان کنم
سه دور امپول ریه زدم دیگ نمیدونم🥲🥲🥲
منم لایک کنید ببینم قراره ۳۷هفته و ۵روز عمل شم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.