۶ پاسخ

دکتر به من ۳۷ هفته و ۳ روز نوبت داد ،البته خودم خواستم مخالفت هم نکرد

من ۳۷هفته پنج روز زایمان کردم
وزنش ۲۹۰۰بود

ریه اش و وزنش اوکی بود ولی مشکل زردی پیدا کرده ادامه دار شده . گفتن بخاطر این بوده ۳۷ هفته بدنیا اومده دیگه نمیدونم چقدرش درسته......

به منم دکتر37هفته و4روزنوبت داده دکترم

منم قراره ۳۷ هفته و دو روز زایمان کنم
سه دور امپول ریه زدم دیگ نمیدونم🥲🥲🥲

منم لایک کنید ببینم قراره ۳۷هفته و ۵روز عمل شم

سوال های مرتبط