کسایی که ایودی دارن
کاپ قاعدگی هم میشه گذاشت

۱ پاسخ

قربان سرت، کاپ قائدگی تو وازن قرار میگیره، آیو‌دی تو لوله فالوپ که تخمدان رو به رحم وصل میکنه.
اینجوری بگم کانال واژن پاگرد بیرونه که درب ضد سرقت جلوشه، لوله فالوپ راهرویی هست که اتاق خپابات رو از هال حدا میکنه.

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس و یاس مامان امیرعباس و یاس ۹ ماهگی
مامان دل آرام🍩🫧 مامان دل آرام🍩🫧 ۹ ماهگی
مامان علی و محمدطاها مامان علی و محمدطاها ۱۶ ماهگی