۵ پاسخ

منم قبلا همینطور بودم دستام خیلی خشک میشدن
بعد یه نفر از اقواممون خودش کرم ابرسان طبیعی درست می‌کرد زدم به دستم خیلی بهتر شدن
تازه قیمتی هم نداشتن مثل اون شیمیایی ها

عزیزم برو سایت صفیاه کرم رز رو سفارش بده.اگر اینستا وصل بود میگفتم بری نتیجه هاشو ببینی

برا سفیدی گلیسیرین و آبلیمو قاطی کن بزن،جوابه. کرم دست رویوال هم خوبه،جوان کنندست.هفته ای یکی دو بار با اسکراب شکر روغن زیتون دستاتو اسکراب کن بعدش کرم بزن تا خشک نشه عالی میشه

اوره اوسزین

برا خشکی زیاد فقط کرم اوره ثمین جوابه

سوال های مرتبط