بله قابلمه رو با رینگ و شعله پخش کن و درب بسته با دمکنی روی حرارت ملایم بذار، بعد از ۱۰-۱۵ دقیقه آروم قالب کیک رو بذار داخلش، بهتره دستکش دستت باشه که نسوزی، دوباره درش رو با دمکنی ببند، نیم ساعت بعد سر بزن ببین پخته یا نه، با خلال دندون چک کن
من فر دارم ولی تو قابلمه درست میکنم عین فر میشه ، خیلی خوب میشه دم کنی هم نمیذارم ، قابلمه روحی میذارم گرم میشه بعد رینگ میذارم بعد ۱۵ دقیقه گرم شد قالب میذارم توش ولی نیم ساعت اول اصلا درشو باز نمیکنم بعد از نیم ساعت چک میکنم
توخود فابلمه هم میتونی درست کنی
اگه پلوپز داری تو پلوپز هم میشه گلم. تو قابلمه هم درست کردم مستقیم . البته کیک قابلمه ای بود اسمش.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.