من ۳ سال پیش تقریبا رفتم قائم مشکوک به ابریزش بودم انجام دادن برام همین که دوستان گفتن بود ولی هزینهاش اون موقع نمیدونم چه قدر بود من بیمه تامین بودم تکمیلی هم نداشتم از همون روز تا زایمان بستری بودم قائم ۱۲ روز کلا بودم همش با هم شد ۲۸۰۰ با هزینه سزارین و همه چی
بیمارستان مهر انجام دادم ۱۰ روز پیش آزاد شد ۱.۲۰۰
یک وسیله ای مثل گوش پاک کن ولی بزرگتر رو داخل واژن میکنن وبعد میزارن تو یک وسیله دیگه مثل بیبی چک اگر دوتاخط افتاد ینی آبریزش داری اگر یک خط بیفته ینی آبریزش نداری
فک کنم از ترشحات واژنت نمونه برمیدارن که ببین ترشح معمولیه یا خدایی نکرده کیسه آبته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.