گفتن اجباری نیست ثبت نام نکردم
من اسمشو نوشتم فعلا ۱۵ تومن بیعانه میخام بدم
سلام امروز رفتم ثبت نام کردم ۱۵غیر دولتی
احتمالا دولتی هم باشه بگرد
علي الحساب ٢٠ تومن .بايد برن حتما نامش برا ثبت نام كلاس اول لازمه
سلام ۱۶تومن غیر دولتی
فک نمیکنم دولتی باشه جایی
ماهانه چهار تومن
۲/ ۵۰۰
حدود ۴۰ ۵۰ تومنی در میاد با لوازمشون زورم میاد ثبت نامش کنم الان دستمون خالیع داریم بنایی میکنیم🥲
ثبت نام نکردم..
منم ثبت نام کردم امروز ۴۰ تومن
ب من گف ۵۰تومن😐 فعلا ثبت نام نکردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.