۸ پاسخ

ثبت نام کردم

واکسن زدین امروز مال پسرمو زدم مال قبل پیش دبستانی ۶ماه مونده ب موعدش بشه ۶سالش ولی خانومه زد براش

ثبت نام ک شروع شده

بله من دوهفته میشه پسرم ثبت نام کردم

بله ثبت نام کردم. چرا نکنیم بچه ها گناه دارن

نمیدونم🤕

ببخشیدشهریه ها چطوریه؟

آره ثبت نام که میکنم من امروز رفتم چند جارو دیدم شرایط و اینارو پرسیدم ولی هنوز ثبت نام نکردم والا به خاطره شرایط موندم چکار کنم فعلا دست نگه داشتم

سوال های مرتبط