ثبت نام کردم
واکسن زدین امروز مال پسرمو زدم مال قبل پیش دبستانی ۶ماه مونده ب موعدش بشه ۶سالش ولی خانومه زد براش
ثبت نام ک شروع شده
بله من دوهفته میشه پسرم ثبت نام کردم
بله ثبت نام کردم. چرا نکنیم بچه ها گناه دارن
نمیدونم🤕
ببخشیدشهریه ها چطوریه؟
آره ثبت نام که میکنم من امروز رفتم چند جارو دیدم شرایط و اینارو پرسیدم ولی هنوز ثبت نام نکردم والا به خاطره شرایط موندم چکار کنم فعلا دست نگه داشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.