ب نظر من این چیزا شخصیه و ب نظرم این یه مشکل خیلی خیلی جدیه ک نیاز به مشاوره ب نظرم نباید ب این جور آدما توهین بشه باید مشورت داده بشه
وای من چند شب پیش خواب دیدم تلفنی دارم با یه پسر حرف میزنم ، از خواب پریدم نگاه شوهرم و بچم کردم انقدر گریه کردم از شدت عصبانیت معدم عصبی شد کارم به دکتر کشید ، شب به شوهرم گفتم گفت چرا بخاطر یه خواب انقدر روانتو بهم میریزی ، خلاصه میخوام بگم خیانت هیچ توجیهی نداره ، ولی خب کسی هم قضاوت نمیکنم چون همیشه با چشم دیدم اگه بهترین بنده خدا هم باشی باز یکیو مورد قضاوت قرار بدی خدا جوری تو اون شرایط قرار میده ادمو که باورت نمیشه که چیشد به اینجا رسیدم ، به نظرم بهتره شما و بقیه دوستامون اصلا در این مورد کسیو مورد قضاوت قرار ندین
شاید طلاق گرفته و دوست پسر داره
چ بهتر ک چشمم ب تاپیکش نیوفتاده😑😑😑
خاک توسرشون والا هرچی مرد بد باشه بازم همسرشه هر دو طرف چه آقا چه خانوم واقعااا درست نیس
واقعا 😵😵😵
کجاست این؟
🙄🙄🙄
احتمالاسرکاری میگن اینارو اگرم جدی بگن ک زیادی فیلم ترکی میبینن🤣
چقدر چندش میتونن تموم کنن یه رابطه رو و بعد وارد رابطه دیگه بشن خیانت قابل توجیح نیست
واییییییییییی خاک تو سرش
بلا نسبت تف سگ ب روشون
آره چندتا خانوم هستن میگن خیانت میکنم
واقعی میگی ؟
😔😔😔خیلی بد ...
پناه بر خدا،اونم با دوست شوهرش🚬🚬🚬
وااای تاپیکشو منم خوندم
منم بدم میاد
لاقل شرافتمندانه خیانت کنید اخه دوست شوهرت ؟🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.