۵ پاسخ

عزیزم بدوش بریز بیرون اگر نمیخوره
شیرم پس میزنها خیلی بده
من یه بار شیرم پس زد انقد زلیلی کشیدم تا دوباره شیر اومدم

عزیزم باید بدوشی تا خوب شه

سلام عزیزم برو زیر دوش اب گرم قشنگ ماساژ بده اون توده ها باید خالی بشن خطرناکه حتمااا برو دکتر

اگه توده توده شده حتما شیرت مونده تو سینت قلبمه شده درد میکنه بدوش نزار بمونه بعد کیست نشه خدای نکرده

منم از صبحه سینه سمت چپم یه سره میسوزه و تیر می‌کشه انگار مار نیش میزنه نمی‌دونم از چیه 😮‍💨🥲

سوال های مرتبط