به نظرم همشون رو به یه اندازه دوست داری،ولی یه مسئله ی که هست اینکه مثلا یه خصوصیت اخلاقی رو تو هرکدوم بیشتر دوست داری،مثلا یکی مهربون تره یکی حرف گوش کن تره و اینجوری میشه که تو هرکدوم رو متفاوت دوست داری ولی به یه اندازه... نمیدونم منظورمو رسوندم یا نه
دومی لذت بخش تره چون پخته تر شدی استرس و نگرانی هات مثل بچه اول نیست.دیگه میدونی چیا عادی چیا خطر داره حاملگی هم برات لذت بخش تره .فرقی نداره اتفاقا سر دومی بیشتر ذوق زده میشی بیشتر براش ذوق میکنی برا من که اینجوری بود سر دختر اولم چه حاملگی چه نوزادی تا یکسالگیش هر روزش برام پر استرس بود برا هر چیز کوچیکش نگران میشدم نمیتونستم از اون روزا لذت ببرم .
واین که بچه دوم که میاد حس مادرانگیت چندین برابر میشه نمیدونم چرا
اونموقع ها منم همینطوری همیشه فکر میکردم بعداز 16 سال دومی که آوردم این از اونیکی هم شیرینتر و عزیز تر شد گلم اگر ده تا هم باشن همشون به یک اندازه شیرین و عزیز میشن عزیزدلم
هر دو خیلی شیرین هستن چه یدونه داشته باشی چه ۱۰ تا واسه مادر همشون عزیزه من دوتا دارم جونمو میدم براشون هر دوشو دوست دارم ولی خب اعتراف میکنم دومی رو بیشتر دوست دارم
من فک میکنم دومی لذت بخش تره
شاید چون الان پخته ترم
شاید چون بعد ۸ سال بود
نمیدونم ولی حس میکنم دومی برام شیرین تره🙈
فرقی ندارن عزیزم هر دو جگرگوشه مادر هستن و نفسم به نفسشون بنده
اون حسی که به مادرشدن داری تو اولی خیلی قوی تره اولین بار که صدای قلبشو میشنوی هر بار که میری سونوگرافی. تکوناش وقتی به دنیا میاد کلا مادرشدن بار اول خیلی رومانتیک و شاعرانه هست ولی سر بعدیا این خبرا نیست چون همه این حسا رو تجربه کردی مگر اینکه بعد ده سال مجدد بچه دار بشی ولی حسی که به خود بچه داری چه بسا دومی شیرین تر باشه و بیشتر هم دوستش داشته باشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.