منم طعم موزشو دوس داشتم با شیر هم مصرف کردم خوب بود
خیلی خوبه واسه من خیل تاثیر داشت اگه وزن بچت نرماله نخور
طعم موز میگن وزن گیریش بیشتره منم توت فرنگی استفاده کردم سه بار...
الان موز خریدم
من ترومام خوردم خیلی عالی بود برام این بارم ترومام میخورم حتما
به نظرم نتیجه میده واسه من خوب بود تقریبا
از داروخانه بگیر
نه خودتم میتونی بخری
بعد ناهار یک استکان اب با دو تا پیمانه پودر بخور
منم میخوام بگیرم، قندم یه کم رفته بالا قند نداره؟؟؟
نه داروخونه بری میدن
اره دکتر میده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.