۵ پاسخ

کلا دکترا ۳۸ هفته دو یا سه روز بهت نامه میده

بهتره ک بچه تا ۳۸ هفته و چند روز نگهدارن ولی اگ شرایط خاصی باشه ۳۷ سزارین میکنن

من نامه سی هفت گرفتم

من که اگر این کار رو بکنه می‌ترکم به معنای واقعی

نه اگر مشکل داشته باشه . این کار رو میکنن

سوال های مرتبط

مامان فرهان💙نورهان💖 مامان فرهان💙نورهان💖 ۶ ماهگی