۸ پاسخ

دوصفر باید تنش کنی

سایز صفر، تازه براش بزرگم بود😂

صفر گرفتم اما صفر هم تا میزدم تازه الان اندازه شده بهش

صفر ولی بازم خیلی براش بزرگه

دو صفر تنش کردیم

دخترم۲۵۰۰بود صفر اندازشه

تا ۳کیلو ۵۰۰بالا هم باشه سایز صفر

همسایه ما بچش ۲۶۰۰ به دنیا اومد صفر میپوشید بهش صفر ایرانی . صفرای مارک براش خیلی بزرگ بود

سوال های مرتبط

مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری