کسی یازده هفته ان تی رفتی همه چی خوب بوده

۴ پاسخ

۱۱ هفته و ۵ روز رفتم اوکی بود

من ۱۱ هفته و ۳ روز بودم ک رفتم

آره من یازده هفته سه روز بود رفتم 🙏🙏

سوال منم هست منم میخوام هفته ی آینده برم یعنی دکتر برام نوشته

سوال های مرتبط

مامان ن‍‌ب‍‌ات‍‌م🍌🍓 مامان ن‍‌ب‍‌ات‍‌م🍌🍓 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا ۸ ماهگی
مامان زهرا خانم مامان زهرا خانم هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دخترم و نی نی🫀 مامان دخترم و نی نی🫀 هفته یازدهم بارداری