اینجا هوا بشدت سرد بارانی و برفیە😬😬😬😬

تصویر
۹ پاسخ

🫤🫤بگم حرومتون خاهر🤣🤣😂😂ما پختیم گرما چنروزه کولر فوله

اینجا کاملا بهاری 🌸
صبحا گرم و عصر عالی
شبم یه ذره باد خنک میاد

اینجا هم هوا بهاری و تاحدودی گرم😂و شبها کولر روشن میشه

اینجا بارون می باره اما هوا گرم

اینجا کولرا رو می‌زنیم😂

اینجا که کولر روشنه 🫤🫤🫤

اینجا گرم آفتابی پنکه باید زد

اینجا هم خیلی سرده باد شدید

اینجام خیلی سرد زمستون برگشت عقب

سوال های مرتبط

مامان آرمیس مامان آرمیس ۱۰ ماهگی