۴ پاسخ

چرا خیس میدی؟
من با شیر حل میکنم کره و گلاب شکر اضافه میکنم روی شعله هم میزنم تا سفت بشه

مگه ارد برنج رو خیس میکنن😐
برنجش رو قبل اسیاب خیس میکنن میزارن خشک بشه اسیاب میکنن

ما اصلا خیس نمیکنیم

من یک شب بعضیا بیشتر میذارن من عجله داشتم

سوال های مرتبط